dilluns, 5 de juliol del 2010

MORMAii EYEWEAR AMB el pilot de Rally Climent Domingo i el copi Joan Venceslao.

Jove pilot que fa ben poc ha entrat en el món dels ral·lis demostrant bones maneres en ser el més ràpid en el primer tram cronometrat, d'un ral·li oficial, que disputava en la seva vida. Era el primer Ral·li Open de la temporada 2005, el d'Arbeca, on la neutralització de dos trams el privà d'assolir un gran resultat.

Un entrebanc típic de les curses l'impedia disputar la segona prova de l'any, el Ripollès, passant-se l'estiu en la construcció de la seva nova arma pels ral·lis: un Peugeot 106 Grup

Amb aquest debutà en el I Open Pista i Rally aconseguint ja un bon resultat malgrat anar en compte en estrenar-lo. En la següent cursa, el 2000 Viratges, una avaria l'impedia acabar una cursa en què lluitava pels primers llocs de l'Open.

Arribem a l'Open Les Garriges on seguia agafant confiança en el cotxe assolint un resultat prou bo que li donava el vuitè lloc final del Campionat i sisè pilot júnior.

Comença el 2006 amb ganes amb el Peugeot 106 ben afinat i ja dominat. Boníssim Ral·li Sant Julià on acaba 16è absolut i 2n Grup N. Aquest resultat l'anima i el fa replantejar-se la temporada comprant un cotxe per fer el Volant Racc 2006. Curiosament va anar a la reunió dels "volanteros" quan encara no tenía el cotxe comprat.

La progressió ha estat excel·lent en millorar cada cop fins assolir dos segons llocs i un primer en el ral·li més difícil i llarg, el Costa Brava.

En la darrera cursa de l'any, el 2000 Viratges, torna a acabar segon amb el que és tercer del Volant i el pilot que ha sumat més punts en les 5 darreres curses.

Ja estem en el 2007 en que fa un gran paper en la primera cursa que disputa, és segon en el Campionat d'Espanaya de terra en la prova de Guijuelo. A Alacant causa una gran impressió acabant quart en el Desafío, marcant un schratch i rodant tercer gairebé tota la prova, fins que una punxada l'endarreria.

Impressionant a Lanzarote on aconsegueix el doble triomf en 2RM, situant-se clar líder del Campionat en la seva agrupació i 4art del Campionat d'Espanya absolut el que el catapulta per acabar la temporada com a Campió d'Espanya de 2 RM i quart del Campionat absolut empatat amb el tercer.

Els seus números han estat impecables pujant al podi en les sis curses que ha acabat i patint dos abandonaments en trencar-se un palier cada cop.

En l'asfalt la temporada ha estat complicada amb dos tocs que el feien abandonar en dues de les proves. Per contra un bon acabament de temporada en el Desafío en pujar al podi en el Costa Brava acabant sisè i segon júnior.

Repeteix el programa doble el 2008 aconseguint grans resultats en les primeres proves de la temporada, tercer al Vila Joiosa i cinquè a Cantàbria en l'asfalt. En la terra enguany pilota un Peugeot 207 RC de l'equip ESSO Mavisa Sport amb el que ja ha aconseguit una victòria i dos segons llocs en les tres curses que ha acabat.

Els problemes mecànics del 207 li impediren lluitar pel títol malgrat acabar en tercera posició final del campionat tot i no disputar la darrera prova a Cabanas.

En el Desafío una sortida a Galícia quan lluitava pels primers llocs provocava la reconstrucció del cotxe i acabar la temporada en cinquena posició final.

La retallada de ajudes del RACC fa que el 2009 es decideixi disputar només el Campionat de Catalunya absolut que engloba asfalt i terra. Per això comprem un Mitsubishi Evo VII que es prepara a Grup N "plus" i es prova al Sant Julià i a Tarragona.

Un cop acabada aquesta prova les sensacions de pilotatge no agraden a n'en Climent i decideix canviar-lo per un Peugeot 106 Maxi i disputar només l'asfalt. Amb ell acaba tercer del català d'asfalt i Campió de Grup A. Aconseguint varis podis durant la temporada.

+ info:http://www.pista-i-rallye.com/interior/web%20CLIMENT/iniciC.htm


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada